Examen de promovare în gradul imediat superior, inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Economic – 22.01.2025, proba scrisă
Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 6 organizează, în 22.01.2025 examen în vederea promovării în gradul imediat superior, inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Economic.
Desfășurarea concursului
- Proba scrisă: 22.01.2025, ora 13.00;
- Interviul – data și ora vor fi comunicate ulterior.
Locul de desfășurare: sediul D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data afișării anunțului, atât la sediu cât și pe site-ul instituției noastre, secțiunea “Carieră”, respectiv în intervalul 02.12.2024 – 23.12.2024.
Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la Serviciul Resurse Umane al D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București;
Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 24.12.2024 – 09.01.2025 și rezultatul acesteia se va afișa pe site-ul instituției și la sediul instituției.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de 479 alin. (1) lit. a), c) și d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
Dosarul de înscriere depus de către candidaţi la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
- copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care s-a aflat în activitate;
- adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
- formularul de înscriere.
Actele mai sus menționate, se prezintă în copii însoțite de documentele originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de examen.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
Bibliografie
- Constituția României, republicată;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a;
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.82/1991 a contabilității, republicată și normele de aplicare.
Tematică
- Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a, cu tematica:
- Partea I – titlul I – Dispoziții generale, titlul III – Principii aplicabile administrației publice;
- Partea a II – a – Administrația publică central, titlul I – Guvernul, titlul II – Administrația publcă centrală de specialitate;
- Partea a IV – a – titlul I – Prefectul și subprefectul;
- Partea a VI – a – titlul I – Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici.
- Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
- Capitolul I Dispoziții generale, art.5,
- Capitolul II Principii reguli și responsabilități
- Secțiunea 1: Principii și reguli bugetare art.7, art.14,
- Secțiunea 3: Competențe și responsabilități în procesul bugetar: art.19, art.22, art.23,
- Capitolul III Procesul bugetar
- Secțiunea 2: Calendarul bugetar, art.39,
- Secțiunea 3: Prevederi referitoare la investiții publice locale, art.42,
- Secțiunea 4 Execuție bugetară, art.51, art.54, art.56, art.57, art.60,
- Capitolul V Finanțarea instituțiilor publice: art.67, art.71, art.73.
- Legea nr.82/1991 a contabilității, republicată , cu modificările și completările ulterioare și normele de aplicare, cu tematica:
- Capitolul I Dispoziții generale: art.1, art.2, art.4, art.5, art.6, art.7, art.8,
- Capitolul II Organizarea și conducerea contabilității, art.10, art.19,
- Capitolul III Registrele de contabilitate,
- Capitolul IV Situații financiare, art.27, art.28, art.34, art.36, art.37,
- Capitolul V Contabilitatea Trezoreriei Statului și a instituțiilor publice: art.38, art.39,
- Norme de aplicare a Legii nr.82/1991cu tematica: Norme de aplicare
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs
- adresa de corespondență – Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București
- telefon/fax - 021.413.77.90/ 021.413.77.89
- telefon Serviciul Resurse Umane – 0374.817.720
- e-mail: serviciul.resurseumane@taxelocale6.ro
- persoană de contact: Soare Ana – Inspector, Serviciul Resurse Umane