Examen de promovare în gradul imediat superior, consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Juridic – 21.01.2025, proba scrisă
Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 6 organizează, în 21.01.2025, examen în vederea promovării în gradul imediat superior, consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Juridic
Desfășurarea concursului
- Proba scrisă: 21.01.2025, ora 13.00;
- Interviul – data și ora vor fi comunicate ulterior.
Locul de desfășurare: sediul D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data afișării anunțului, atât la sediu cât și pe site-ul instituției noastre, secțiunea “Carieră”, respectiv în intervalul 02.12.2024 – 23.12.2024.
Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la Serviciul Resurse Umane al D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București;
Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 24.12.2024 – 09.01.2025 și rezultatul acesteia se va afișa pe site-ul instituției și la sediul instituției.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de 479 alin. (1) lit. a), c) și d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
Dosarul de înscriere depus de către candidaţi la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
- copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care s-a aflat în activitate;
- adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
- formularul de înscriere.
Actele mai sus menționate, se prezintă în copii însoțite de documentele originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de examen.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
Bibliografie
- Constituția României, republicată;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a;
- Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică
- Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a, cu tematica:
- Partea I – titlul I – Dispoziții generale, titlul III – Principii aplicabile administrației publice;
- Partea a II – a – Administrația publică centrală, titlul I – Guvernul, titlul II – Administrația publică centrală de specialitate;
- Partea a IV – a – titlul I – Prefectul și subprefectul;
- Partea a VI – a – titlul I – Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici.
- Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
- Titlul II. Procedura insolvenței - CAP. I Dispoziții comune;
- Secțiunea 2: Organele care aplică procedura. participanții la procedură,
- Subsecțiunea 3: Adunarea Creditorilor. Comitetul Creditorilor;
- Secțiunea 3: Deschiderea Pocedurii și Efectele acesteia ,
- Subsecțiunea 1: Cereri Introductive,
- Subsecțiunea 2: Deschiderea Pocedurii și Efectele deschiderii Procedurii,
- Subsecțiunea 4: Primele Măsuri. Întocmirea tabelului de creanțe. Contestațiile,
- Secțiunea 7: Falimentul și lichidarea activelor. Subsecțiunea distribuirea sumelor realizate în urma lichidării,
- Secțiunea 8: Atragerea răspunderii pentru intrarea în insolvență.
- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare cu tematica: Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare:
- Titlul II Raportul juridic fiscal,
- Titlul VII Colectarea creanțelor fiscale.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs
- adresa de corespondență – Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București
- telefon/fax - 021.413.77.90/ 021.413.77.89
- telefon Serviciul Resurse Umane – 0374.817.720
- e-mail: serviciul.resurseumane@taxelocale6.ro
- persoană de contact: Soare Ana – Inspector, Serviciul Resurse Umane