Home

Examen de promovare în gradul imediat superior, consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Achiziții și Urmărire Contracte – 20.01.2025, proba scrisă

Carieră

Examen de promovare în gradul imediat superior, consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Achiziții și Urmărire Contracte – 20.01.2025, proba scrisă

Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 6 organizează examen, în 20.01.2025, în vederea promovării în gradul imediat superior, consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Achiziții și Urmărire Contracte.

Desfășurarea concursului

  • Proba scrisă: 20.01.2025, ora 13.00;
  • Interviul – data și ora vor fi comunicate ulterior.

Locul de desfășurare: sediul D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data afișării anunțului, atât la sediu cât și pe site-ul instituției noastre, secțiunea “Carieră, respectiv în intervalul 02.12.2024 – 23.12.2024.

Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la Serviciul Resurse Umane al  D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.

Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 24.12.2024 – 09.01.2025 și rezultatul acesteia se va afișa pe site-ul instituției  și la sediul  instituției.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de 479 alin. (1) lit. a), c) și d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  • să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  • să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Dosarul de înscriere depus de către candidaţi la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care s-a aflat în activitate;
  • adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
  • formularul de înscriere.

Actele mai sus menționate, se prezintă în copii însoțite de documentele originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de examen.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

Bibliografie

  1. Constituția României,  republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a;
  4. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Hotărâre nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematică

  1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a, cu tematica:
      1. Partea I – titlul I – Dispoziții generale, titlul III – Principii aplicabile administrației publice;
      2. Partea a II – a – Administrația publică centrală, titlul I – Guvernul, titlul II – Administrația publică centrală de specialitate;
      3. Partea a IV – a – titlul I – Prefectul și subprefectul;
      4. Partea a VI – a – titlul I – Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici.
  4. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
      1. Capitolul I – Dispoziții generale
        1. Secțiunea 1: Obiect, scop și principii - Art. 2, Art. 3, pct. 3. c)
        2. Secțiunea 4: Domeniul de aplicare, Subsecțiunea 1, Paragraf 1 – Praguri – art. 7, alin. (1), alin. (5), alin. (7)
      2. Capitolul II: Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire
        1. Secţiunea 4: Reguli de evitare a conflictului de interese – art. 59
      3. Capitolul III – Modalități de atribuire
        1. Secțiunea 1 – Proceduri de atribuire, Subsecțiunea 1, Paragraf 1 – Aplicarea procedurilor de atribuire – art 68
      4. Capitolul IV: Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire
        1. Secţiunea 3: Reguli de publicitate şi transparenţă – art. 145, alin. (1)
        2. Secțiunea 4: Elaborarea documentației de atribuire – art. 154, alin. (2), alin. (3), art. 1541 , art. 1542
        3. Secţiunea 6: Criterii de calificare şi selecţie, Subsecţiunea 1: Paragraful 1: Aplicarea criteriilor de calificare şi selecţie - art. 163
        4. Secţiunea 7: Criterii de atribuire - art. 187, alin. (3)
        5. Secţiunea 12: Finalizarea procedurii de atribuire – art. 211
        6. Secțiunea 13: Informarea candidaților/ofertanților – art. 214, alin. (3)
  5. Hotărâre nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
      1. Capitolul II: Planificarea şi pregătirea realizării achiziţiei publice
        1. Secţiunea 1: Etapele procesului de achiziţie publică – art. 12, alin. (1) – (4), alin. (5)
        2. Secţiunea 2: Estimarea valorii achiziţiei publice şi alegerea modalităţii de atribuire – art. 17, alin. (1)
        3. Secţiunea 4: Documentaţia de atribuire, Subsecţiunea 1: Paragraful 1 - Consideraţii generale – art. 20, alin. (1), art. 21, alin. (3); Subsecţiunea 3: Paragraful 3 - Stabilirea criteriului de atribuire art. 32, alin. (8); Subsecţiunea 4: Paragraful 4 - Stabilirea garanţiei de participare – art. 37, alin. (1)
      2. Capitolul III: Realizarea achiziţiei publice
        1. Secțiunea 5: Derularea procedurilor de atribuire, Subsecţiunea 8: Paragraful 8 - Procedura simplificată – art. 101
        2. Secţiunea 10: Procesul de verificare şi evaluare – art. 137, alin. (2), alin. (3)
        3. Secţiunea 12: Dosarul achiziţiei – art. 148
      3. Capitolul IV: Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
        1. Secţiunea 5: Finalizarea contractului de achiziţie publică – art. 166, alin. (1)
  6. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
      1. Capitolul I: Dispoziţii generale – art. 4, alin. (1)
      2. Capitolul III: Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională
        1. Secţiunea 1: Termenul de contestare şi efectele contestaţiei – art. 8, alin. (1)
        2. Secţiunea 5: Termenul de soluţionare a contestaţiei – art. 24, alin. (1) – (2)       

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs

  • adresa de corespondență – Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București

  • telefon/fax  - 021.413.77.90/ 021.413.77.89

  • telefon Serviciul Resurse Umane – 0374.817.720

  • e-mail: serviciul.resurseumane@taxelocale6.ro

  • persoană de contact: Gheorghe Alina – Inspector, Serviciul Resurse Umane

 

 

Attachment Size
Anunț concurs 206.47 KB
Attachment Size
Rezultat proba scrisă - 20.01.2025 188.43 KB
Attachment Size
Rezultat interviu - 20.01.2025 218.92 KB
Attachment Size
Rezultate finale - 22.01.2025 225.81 KB