Home

Examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici de execuție – 16.01.2025, proba scrisă

Carieră

Examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici de execuție – 16.01.2025, proba scrisă

Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 6 organizează, în 16.01.2025, examen în vederea promovării în gradul imediat superior, respectiv:

  • 2 inspectori, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Urmărire Executare Silită Persoane Juridice;
  • 1 inspector, clasa I, grad profesional principal, 2 inspectori, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Asistență Contribuabili, Comunicare Instituțională, Control Intern Managerial și Arhivă.

Desfășurarea concursului:

  • Proba scrisă: 16.01.2025, ora 13.00;
  • Interviul – data și ora vor fi comunicate ulterior.

Locul de desfășurare: sediul D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data afișării anunțului, atât la sediu cât și pe site-ul instituției noastre, secțiunea “Carieră, respectiv în intervalul 02.12.2024 – 23.12.2024.

Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la Serviciul Resurse Umane al  D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.

Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 24.12.2024 – 09.01.2025 și rezultatul acesteia se va afișa pe site-ul instituției  și la sediul  instituției.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de 479 alin. (1) lit. a), c) și d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  • să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  • să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Dosarul de înscriere depus de către candidaţi la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care s-a aflat în activitate;
  • adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
  • formularul de înscriere.

Actele mai sus menționate, se prezintă în copii însoțite de documentele originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de examen.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

Bibliografie

  1. Constituția României,  republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a;
  4. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  5. O.G. nr. 27/2002 privind  reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Tematică

  1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II – a, titlul I al părții a IV – a, titlul I și titlul II ale părții a VI – a, cu tematica:
      1. Partea I – titlul I – Dispoziții generale, titlul III – Principii aplicabile administrației publice;
      2. Partea a II – a – Administrația publică central, titlul I – Guvernul, titlul II – Administrația publcă centrală de specialitate;
      3. Partea  a IV – a – titlul I – Prefectul și subprefectul;
      4. Partea a VI – a – titlul I – Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici.
  4. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
      1. Titlul I - Dispoziţii generale
        1. Capitolul I - Domeniul de aplicare a Codului de procedură fiscală
        2. Capitolul III - Aplicarea prevederilor legislaţiei fiscal
      2. Titlul II - Raportul juridic fiscal
        1. Capitolul I - Dispoziţii privind raportul juridic fiscal
        2. Capitolul II - Dispoziţii generale privind raportul sarcinii fiscale
      3. Titlul III - Dispoziţii procedurale generale
        1. Capitolul II - Competenţa organului fiscal local
        2. Capitolul III - Alte dispoziţii privind competenţa
        3. Capitolul IV - Actele emise de organele fiscale
        4. Capitolul V - Administrarea şi aprecierea probelor
      4. Titlul VII - Colectarea creanţelor fiscale
        1. Capitolul I - Dispoziţii generale
        2. Capitolul II - Stingerea creanţelor fiscale prin plată, compensare şi restituire
        3. Capitolul V -Garanţii
        4. Capitolul VI - Măsuri asigurătorii
        5. Capitolul VII - Prescripţia dreptului de a cere executarea silită şi a dreptului de a cere restituirea
        6. Capitolul VIII - Stingerea creanţelor fiscale prin executare silită
        7. Capitolul IX - Cheltuieli
        8. Capitolul XI - Contestaţia la executare silită
        9. Capitolul XII - Stingerea creanţelor fiscale prin alte modalităţi
  5. O.G. nr. 27/2002 privind  reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
      1. Petițiile - Organizarea și desfășurare a activității de primire și de soluționare / art. 2 – art. 5.
      2. Compartimentul pentru relații cu publicul / art. 6 și art. 6^1.
      3. Petiții anonime. Termene de răspuns / art. 7 – art. 9.
      4. Semnarea răspunsului la petiții / art. 13.
      5. Abateri disciplinare și sancțiuni / art. 15.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs

  • adresa de corespondență – Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București
  • telefon/fax  - 021.413.77.90/ 021.413.77.89
  • telefon Serviciul Resurse Umane – 0374.817.720
  • e-mail: serviciul.resurseumane@taxelocale6.ro
  • persoană de contact: Gheorghe Alina – Inspector, Serviciul Resurse Umane

PLACEHOLDER TAB 2

Attachment Size
Anunț concurs 221.15 KB
Attachment Size
Rezultat probă scrisă - 17.01.2025 38.68 KB
Attachment Size
Rezultat interviu - 21.01.2025 218.95 KB
Attachment Size
Rezultate finale - 22.01.2025 229.92 KB