Home

ATENȚIE!

Joi, 28 decembrie 2023, e ultima zi din acest an în care mai puteți face plăți, depune sau ridica documente!

  • La ghișee, programul va fi unul scurt: 8.30 – 12.00.
  • Online, depunerile de documente se pot face până la ora 12.00, iar plățile până la sfârșitul zilei.

Vineri, 29 decembrie, ghișeele sunt închise pentru public deoarece sunt necesare formalități de închidere și deschidere de an fiscal. Nu se pot face operațiuni sau plăți nici online sau prin alte mijloace.

Programul normal și plățile se vor relua din 3 ianuarie 2024.

Concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă – 29.06.2023 ora 10:00 – publicat azi 29.05.2023

Carieră

   În temeiul art. 618 alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum și art. IV alin. (1) și alin. (2) lit. a) O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 6 anunţă organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacantă, respectiv:
➢ 1 post Director General Adjunct, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;

 

Desfășurarea concursului:


• Proba scrisă – 29.06.2023, ora 10.00;
• Interviul – data și ora vor fi comunicate la afișarea rezultatelor pentru proba scrisă, conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.


Locul de desfășurare: sediul D.G.I.T.L Sector 6, situat în Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București.


Dosarele de înscriere la concurs: se depun în termen de 20 zile de la data apariției anunțului pe pagina de internet a instituției și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv în intervalul 29.05.2023 – 19.06.2023.


Selecția dosarelor de concurs: are loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 20.06.2023 – 26.06.2023 și rezultatul acesteia se va afișa la sediul instituției și pe pagina de internet taxelocale6.ro
Durata timpului de muncă: durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.


Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

✓ adresa de corespondență – Str. Drumul Taberei, nr. 18, Sector 6, București
✓ telefon/fax - 021.413.77.90/ 021.413.77.89
✓ telefon Biroul Resurse Umane – 0374.817.720
✓ e-mail: biroul.resurseumane@taxelocale6.ro
✓ persoană de contact: Soare Ana – Inspector, Biroul Resurse Umane

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;


Dosarul de înscriere depus de către candidați la concursul de recrutare, va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

a) formularul de înscriere (se pune la dispoziție candidaților, din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a instituției în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției, în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric).
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei. Adeverințele care au alt format decât modelul tip publicat pe pagina de internet, trebuie să cuprindă elemente similare acestuia, din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;

g) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar.
i) declarația pe propria răspundere , prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Actele mai sus menționate, se prezintă în copii legalizate sau copii însoțite de documente originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.


Condițiile de participare pentru postul de Director General Adjunct:


- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- absolvent cu diplomă de studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): cunoștințe de bază – operare Ms Office ( Microsoft Word, Microsoft Excel și Microsoft Access);
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere – minimum 7 ani;
Evaluarea cunoștințelor de operare pe calculator se va face la proba „interviu”, în conformitate cu prevederile art. 618. alin. (12) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografia și tematica stabilită, precum și atribuțiile stabilite conform fișei de post, se afișează la sediul D.G.I.T.L. Sector 6 și pe pagina de internet taxelocale6.ro
 

Bibliografia și tematica concursului de recrutare pot fi consultate aici.

Atribuțiile postului din cadrul concursului de recrutare pot fi consultate aici.

Formularul de înscriere poate fi consultat aici.

Atasament Dimensiune Data publicării
Bibliografie și tematică 159.43 KB 29 May 2023
Formular înscriere examen 433.77 KB 29 May 2023
Adeverință vechime 88.65 KB 29 May 2023
Atribuții post DGA 127.35 KB 29 May 2023
Anunț concurs DGA 176.47 KB 29 May 2023
OPIS documente înscriere la concurs 53.28 KB 29 May 2023
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultatul selecției dosarelor 106.51 KB 23 June 2023
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultatul probei scrise din 29.06.2023 66.68 KB 29 June 2023
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultatul probei de interviu din 29.06.2023 62.8 KB 29 June 2023
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultatele finale ale concursului din data de 29.06.2023 55.65 KB 03 July 2023